stigbåt Startet 30.September.2005 Del på Facebook Startet 30.September.2005 Har nettopp bestillt ny Askeladen Invader (18" Daycruiser) med 115 Optimax. Har tatt en liten ringerunde ang. forsikring. Opplever stort sprik i forsikringspremien for denne båten. Er det noen som med tilsvarende båt som kan anbefale ett selskap. Sitér dette innlegget Link to post
jeepy Svart 1.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2005 Har nettopp vaert gjennom samme prosessen med en Askeladden 525 m/ 90hk. Billigst for meg var Gjensidige m/ca 2500.. Selskapet der jeg _tidligere_ var kunde skulle ha 12000. Det er vannvittige forskjeller mellom de ulike selskapene, saa det loenner seg aa ringe rundt. lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
sveno Svart 2.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2005 Heisann Har også god erfaring med gjensidige (3000,- for kasko hele året). Kan anbefalle deg å kjøpe snap-off ratt ,medlemskap i kystpatruljen og securmark av båt og motor , jeg fikk 3452.- i sikkerhetsrabatt for dette. mvh sveno Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 2.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2005 Samme her: Gjensidige var mye billigere enn de andre. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 2.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2005 Jepp, gjensidige var mye billigere enn resten av hurven. Men det har vært medlemmer her som ikke har fått forsikre båten der uten å flytte resten av forsikringene dit. Dette har tydeligvis konsulentene (selgerene) myndighet til å omgå - båtforsikringen er den eneste forsikringen jeg har hos Gjensidige. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 2.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2005 Merkelig . Fikk nettopp "tilbud" på forsikring av hus,2 biler, 1 motorsykkel og 1 båt fra Gjensidige. Båten var nesten dobbel så dyr hos Gjensidige(kr 4521) sammenlignet med If(kr.2401). I "tilbudet" fra Gjensidige,som jeg ikke anser som noe egentlig tilbud, kom vi totalt nesten kr. 3500 dårligere ut. Nå var ikke prisen på båten utslagsgivende i vår vurdering, det var totalkostnaden som interesserte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.