kontorfeskar Startet 12.Mai.2020 Del på Facebook Startet 12.Mai.2020 Ytterste bord på teakdekk på min Yamarin 53 br er løst. Er det noen som har forslag til hvordan dette kan utbedres? Kan det limes fast igjen? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Ja dette lurer jeg også på. Ingen som har reparert og som har lykkes eller misslykkes? Sitér dette innlegget Link to post
Heldige Herwa Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Lim med tec7 masker med tape . Bruk noe tungt til å holde teaken ned mot underlaget. Eller skru fast, men da må du bruke epoxy etterpå for å tette, og så proppe med teak. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Samtidig som jeg la inn dette SMS'et jeg med ett annet båtplassmedlem. Her ble jeg anbefalt, det samme, men brukte sikaflex. Hos meg var jeg heldig slaik at jeg komm til med skrutvinger. Ellers så kan jeg tilføye at jeg presset inn en fille med aceton først for å rense best mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Heldige Herwa skrev for 1 time siden: Lim med tec7 masker med tape . Bruk noe tungt til å holde teaken ned mot underlaget. Gjort det samme, men limte med epoxy. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.