Alekstor Startet 12.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2020 Hei, Jeg har lyst til å flytte inn i en seilbåt, lære meg å seile og bare gjøre noe jeg aldri har gjort før. Jeg har så godt som null erfaring med seilbåt og er på utkikk etter noen gode råd og tips i forhold til hvilken båt jeg skal kjøpe, ting å se etter, det meste egentlig. Budsjett er maks 150' ish. Jeg bor i Oslo og er også ute etter tips til havner man kan bo i osv.. Det er et poeng at jeg skal kunne seile alene på sikt så jeg ser etter båter med tau ført til cockpit. Når det kommer til rig og andre tekniske ting er jeg helt blank så jeg setter pris på noe tips om dette mtp at jeg ønsker å bruke båten i tillegg til å bo i den. Erfaringer med størrelse på vanntank og septiktank? Om du har noen gode tips er det bare å fyre løs :) Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 12.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2020 Søker du på frasen "bo i båt" får du 708 svar her. Det er et sted å begynne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.