Jump to content

Edit History

Theodorrakis

Theodorrakis

Hei og god vår! Nå står sjekta nypusset og klar på land. Men, starteren er ikke koblet til. Det er mange kabler og jeg har ikke peiling. Har ikke lyst til å knekke en spell ny starter... Det ser ikke ut som noen mekaniker får mulighet til å hjelpe meg i overskuelig framtid. Forståelig nok ettersom de er inne i en meget intens sesong! Vi ville gjerne brukt båten på 17.mai, og spørsmålet blir om jeg bare kan tjuvkoble starteren midlertidig som en nødløsning fram til den blir koblet opp? Det er en Perkins 4.236. Håper noen har bry til å gi et svar - det er meldt tålig vær på nasjonaldagen :flag:

IMG_0401.JPG

IMG_0400.JPG

Theodorrakis

Theodorrakis

Hei og god vår! Nå står sjekta nypusset og klar på land. Men, starteren er ikke koblet til. Det er mange kabler og jeg har ikke peiling. Har ikke lyst til å knekke en spell ny starter... Det ser ikke ut som noen mekaniker får mulighet til å hjelpe meg i overskuelig framtid. Forståelig nok ettersom de er inne i en meget intens sesong! Vi ville gjerne brukt båten på 17.mai, og spørsmålet blir om jeg bare kan tjuvkoble starteren midlertidig fram til den blir koblet opp? Det er en Perkins 4.236. Håper noen har bry til å gi et svar - det er meldt tålig vær på nasjonaldagen :flag:

IMG_0401.JPG

IMG_0400.JPG

• Create New...