phjens Startet 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2020 Som emnetittelen sier så lurer jeg på hvordan man kan få overført ruter fra pc eller ipad til plotteren.Klarer fint og lage ruter på pc med Navionics ChartWiewer og synkronisere til ipaden,men til plotteren klarer jeg det ikke.Er det noen som vet om det er mulig og få til? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Hva har du prøvd for å få det til. Jeg har riktig nok Axiom 9, men her går det fint. Sitér dette innlegget Link to post
phjens Svart 13.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Prøvde og synkronisere fra boating appen på Iphone til plotteren,men fikk det ikke til. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Du er innlogget på begge? Hva skjer når du synker mot plotter? Sitér dette innlegget Link to post
phjens Svart 13.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Koblet plotteren på nett ved og bruke iphonen som ruter.Gikk helt fint og oppdatere programvaren på plotteren på denne måten.Når jeg skulle synkronisere ruter fra boating appen på telefonen så finner jeg ingen måter og gjøre det på.Prøvde og trykke i appen der det står pare enheter,men da kommer jeg ikke videre. Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 (redigert) Har du koblet enheten du skal synce mot plotteren sitt egne nettverk? Det hjelper ikke at begge enheter er på nett. Sync gjøres når IPad eller Tlf er koblet til plotteren sitt eget nett. Ruten må så importeres fra minnekort. Redigert 13.Mai.2020 av Princess V48 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
phjens Svart 13.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Dumt spørsmål kanskje, men hvordan finner jeg plotteren sitt eget nettverk? Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Det søker du opp med iPad eller Tlf. Passordet må du finne i innstillinger, husker ikke i hodet, er hver fall sånn på Axiom. Det står i bruksanvisning. Sitér dette innlegget Link to post
phjens Svart 13.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Skal prøve i morgen,men jeg har ikke funnet noe innstillinger for passord .Begynner og lure på om det ikke er mulig og synkronisere ruter på den måten med Elements S. Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Det tror jeg du kan, det står at du kan kjøre radar med wifi så du må nok trykke litt mer. Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 https://forum.raymarine.com/showthread.php?tid=691 Sitér dette innlegget Link to post
bma0511 Svart 25.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2024 Hvilket program på pc'en bruker dere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.