boble65 Startet 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2020 Skulle kjøpe ny plotter til båten. Men fant ut at 10000,- er for mye til mitt lille bruk. Så lastet ned navionics (350,- ett år) på mitt 5 år gamle Lenovo nettbrett. Har ett annet lenovo nettbrett som jeg kjøpte til jul . Men er det noen kriterier og slikt på nettbrett som gjør at noen er mer nøyaktige og slikt en andre? Ser bra ut på det jeg har bare nyskjerrig om jeg skulle investere i nettbrett. Og er noen bedre Apper en navionics? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 For ordens skyld har jeg båt med overbygg så sollys er ingen problem. Ikke regn heller. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Prøvde appen på det nyere nettbrettet (Lenovo 64gb) og der var appen mye bedre raskere å mer nøyaktig. Så med dette kan jeg jo heller bruke penger på ett ekkolodd. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Gule sider sjøkart og letsembark er vel gratis, og har like bra kartgrunnlag. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 Jeg har Navionics på iPad og Plan2nav ( C-Map) Kjører på en iPad pro 12,9 tommer og fungerer meget bra. Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Frivakt Svart 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 Jeg har brukt Navionics på et Samsung-brett i flere år. Har vært veldig fornøyd med det. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 Har prøvd det meste men ente opp med Seapilot. Fungerer utmerket og har det beste som kan fås av kart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.