Stelling73 Startet 14.Mai.2020 Del på Facebook Startet 14.Mai.2020 Noen som har en forklaring/beskrivelse på hvordan dette justeres? Båten er fra 1982 så er jo et gammelt system, men nytt for meg :) Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 10.Juni.2020 Del på Facebook Svart 10.Juni.2020 (redigert) Hei. Vet hvordan dette er løst i din båt, men i min er det en hydraulisk omstyring som sitter på akslingen. Sitter et "ratt" i knehøyde ved styreposisjon. Redigert 10.Juni.2020 av Dalton (see edit history) Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Stelling73 Svart 13.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2020 Fant ut av det. 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 13.Juni.2020 Del på Facebook Svart 13.Juni.2020 Hvordan var det løst i din båt? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Stelling73 Svart 14.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2020 Løsner umbrako skruene. Det er 1 på hver vinge. Så juster du vridning med den store mutteren. Da vridde vingene seg og strammet alt til igjen når jeg var fornøyd. Var trinnløst på min så merket først av hvordan de stod. De var veldig grovt justert på min. Flyttet de ca 1 cm fra merket jeg laget og den ble mye kjappere og roligere ved igangsetting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.