Jump to content

Edit History

trydis

trydis

Se sitat fra Bavaria Norge nederst.

Er det noen her som har bestilt via de og har ordnet med hull til kalesjeknapper? For min del gjelder det en Bavaria 27 Sport, sliter litt med å finne et greit utvalg av leverandører. Har per nå én annen leverandør, som var vesentlig dyrere enn via Bavaria Norge (~ 7000 i forskjell), men der antar jeg hull/knapper er montert. Så da går kanskje "vinninga opp i spinninga" om jeg må få en kalesjemaker til å lage hull?

Sitat

I tillegg ønsker jeg å informere deg om at det må påberegnes litt ekstra arbeid, da kalesjen kommer uten hull for kalesjeknapper. Dette må tilpasses lokalt.

Enten av deg eller en kalesjemaker. Dette er nødvendig på alle Bavaria båter med blå kalesje pga. ulik avstand fra båt til båt av kalesjeknapper (innfestning) rundt vindusskjermen. Nesten alle våre kunder har gjort dette selv, da dette ikke er noe vanskelig. Nye knapper medfølger.

trydis

trydis

Se sitat fra Bavaria Norge nederst.

Er det noen her som har bestilt via de og har ordnet med hull til kalesjeknapper? For min del gjelder det en Bavaria 27, sliter litt med å finne et greit utvalg av leverandører. Har per nå én annen leverandør, som var vesentlig dyrere enn via Bavaria Norge (~ 7000 i forskjell), men der antar jeg hull/knapper er montert. Så da går kanskje "vinninga opp i spinninga" om jeg må få en kalesjemaker til å lage hull?

Sitat

I tillegg ønsker jeg å informere deg om at det må påberegnes litt ekstra arbeid, da kalesjen kommer uten hull for kalesjeknapper. Dette må tilpasses lokalt.

Enten av deg eller en kalesjemaker. Dette er nødvendig på alle Bavaria båter med blå kalesje pga. ulik avstand fra båt til båt av kalesjeknapper (innfestning) rundt vindusskjermen. Nesten alle våre kunder har gjort dette selv, da dette ikke er noe vanskelig. Nye knapper medfølger.

• Create New...