Immhva Startet 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2020 Hei! Vi har akkurat kjøpt oss båt? Marex Holiday 770, Yanmar 77hk. 1986 modell. Håper vi har gjort et godt kjøp og ikke får mye tull. Aldri hatt båt før. Blir spennende. Må finne på en oppbevarings løsning på toalett rommet. Lurer på et lite skap fra ikea i hvit lakkert mdf. Hvordan vil dette materialet fungere i båt? Setter pris på innspill? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 Gratulerer med båtkjøpet! Aldri prøvd, men på generelt grunnlag ville jeg holdt meg unna mdf i båt. Tror du vil få fuktskader relativt raskt. Dessuten er det jo en del bevegelser og vibrasjoner i en båt. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 Kan du lage noe med slike "isopor"-plater til bad som du kler med folie etterpå? Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
DR_Nelson Svart 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 Folie på litex plater, nja, vil ikke henge lenge. Hele interiøret båten min er kryssfiner med fin finer utpå. Burde vel finne noe slikt møbel og på Jysk etc? Evnt baderomsmøbel fra ikea kan vel brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Immhva Svart 14.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 Takk for tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
Immhva Svart 15.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 Takk for innspill☺️ Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 15.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 MDF er det bare å holde seg unna. Gå for vannfast kryssfinér og skikkelig lim. Med syrefast skruer der du trenger det. Bruk Liberon sin spritbeis for å få riktig farge og ta den overflatebehandlinger du vil etterpå. Enten olje eller lakk. Lykke til!?? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.