Jump to content

Marine Audio blåtann tilkobling problemer

Pobeda

Recommended Posts

Hei kjøpte en Marine Audio bluetooth amplifier for et par år siden.(se bilde)

Har fungert ok i et par sesonger, men jeg måtte bytte hovedkort i telefonen for en tid siden og jeg er rett og slett ikke kar nok til å få parret telefonen med enheten.

Jeg klarer ikke å google meg frem tiil noe manual eller fremgangsmåte for å sette enheten i "parremodus".

Er det noen som kan ha instruksjoner eller husker hvordan man får satt denne i "pair mode" (mener det skal blinke vekselvis i en leddiode på toppen når den er klar) men jeg klarer som sagt ikke å få det til.

Marine_Audio.jpg

Ser at Komplett solgte disse tidligere, kan være de kan vite om hvor man kan få tak i manual. 

https://www.komplett.no/product/1007522

Men vanligvis for å sette en enhet i "pairing" så holder man en knapp inne i 5-10 sekunder. Prøv å holde inne "mode" knappen. Evnt sku den av, hold inne "mode" samtidig som du skrur den på igjen. 

Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/

"Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370

"Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse

• 1 måned senere...

Hei beklager litt sent svar (har vært på båttur) jeg fikk tilsendt bruksanvisningen fra Nettbåt (hvor jeg hadde kjøpt den) Skulle egentlig ikke være noe hokus pokus skulle bare søke den opp på telefonen som "car kit" og bruke kode 0000. Virket som min hadde hengt seg. Koblet den fysisk bort i 10 min. Slettet "car kit" fra telefonen og da dukket den opp neste gang jeg søkte. Har fungert fint etterpå.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...