Jump to content

Søker etter erfaringer med Solcellepanel Solveig sammenleggbart 120W, eller andre

DR_Nelson

Recommended Posts

Som emne sier... søkt litt i forumet, men finner ikke dette panelet her.

Tror jeg skal gå for sammenleggbart, men hvilket? 
Panelet jeg viser til selger de fleste nettbutikker, og er grei på pris, 3 399kr med regulator.

Eller er det andre som har tilsvarende, men billigere? Gjerne 80W og kan gå?  Nei, Ebay gidder jeg ikke vente på

Redigert av DR_Nelson (see edit history)
DR_Nelson skrev for 1 time siden:

Som emne sier... søkt litt i forumet, men finner ikke dette panelet her.

Tror jeg skal gå for sammenleggbart, men hvilket? 
Panelet jeg viser til selger de fleste nettbutikker, og er grei på pris, 3 399kr med regulator.

Eller er det andre som har tilsvarende, men billigere? Gjerne 80W og kan gå?  Nei, Ebay gidder jeg ikke vente på

Oh, syns det er kraftig pris på sammenleggbart. Et semiflexsibelt panel koster "ingenting" og veier "ingenting". Kan legges under en madrass i båten eller noe når det ikke er i bruk. 

Tidligere var seasea rimelige over disk her i landet. Nå er det vel en del nettbutikker som sender fra Norge som også har gode priser. Og til og med Biltema og Jula har fått solceller som hyllevare til svært hyggelige priser. Biltema sitt semiflex 50W ligger vel på rundt tusenlappen, som nesten er litt dyrt ifht til de "vanlige" semiflexpanelene som oppgis til 100W og pleier å ligge på rundt 1200-1500,- hos rimelige leverandører. Dette er da priser jeg har bak øret før oljeprisen og valutaen vår sank som en stein, det må jo slå inn før eller siden. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...