DR_Nelson Startet 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2020 (redigert) Som emne sier... søkt litt i forumet, men finner ikke dette panelet her. Tror jeg skal gå for sammenleggbart, men hvilket? Panelet jeg viser til selger de fleste nettbutikker, og er grei på pris, 3 399kr med regulator. Eller er det andre som har tilsvarende, men billigere? Gjerne 80W og kan gå? Nei, Ebay gidder jeg ikke vente på Redigert 14.Mai.2020 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
.Olsen Svart 14.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2020 DR_Nelson skrev for 1 time siden: Som emne sier... søkt litt i forumet, men finner ikke dette panelet her. Tror jeg skal gå for sammenleggbart, men hvilket? Panelet jeg viser til selger de fleste nettbutikker, og er grei på pris, 3 399kr med regulator. Eller er det andre som har tilsvarende, men billigere? Gjerne 80W og kan gå? Nei, Ebay gidder jeg ikke vente på Oh, syns det er kraftig pris på sammenleggbart. Et semiflexsibelt panel koster "ingenting" og veier "ingenting". Kan legges under en madrass i båten eller noe når det ikke er i bruk. Tidligere var seasea rimelige over disk her i landet. Nå er det vel en del nettbutikker som sender fra Norge som også har gode priser. Og til og med Biltema og Jula har fått solceller som hyllevare til svært hyggelige priser. Biltema sitt semiflex 50W ligger vel på rundt tusenlappen, som nesten er litt dyrt ifht til de "vanlige" semiflexpanelene som oppgis til 100W og pleier å ligge på rundt 1200-1500,- hos rimelige leverandører. Dette er da priser jeg har bak øret før oljeprisen og valutaen vår sank som en stein, det må jo slå inn før eller siden. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 15.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 Syns ett flex panel på 100w koster nesten det samme som det sammenleggbare, eller er det bare jeg som ikke leter nok? Og med får du jo kabler, regulator og 2»w ekstra. Men du får vel med amp utav en fleksibelt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.