trydis Startet 15.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2020 Hva kontrollerer man med kontrollen nede til høyre i bildet? Glemte å spørre da jeg overtok båten Kunne ha spurt tidligere eier, men kanskje det kan være til hjelp for andre i fremtiden om jeg poster det her. Har skummet gjennom papirer jeg har uten å se hva den gjør. Tenkte først ankervinsj, men har en annen håndholdt kontroller til dette. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 15.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 (redigert) 90 prosent sikker på att det er Lyskaster/søkelys. Redigert 15.Mai.2020 av Stjernen ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
trydis Svart 15.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 Selvfølgelig, det gir mening Takk. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 15.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 Den styrer lyskasteren trådløst. Virker den ikke, så ta av gummikappen og bytt batteriet på undersiden. Sitér dette innlegget Link to post
trydis Svart 15.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 Takk for tips @Phoebe. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 15.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 @trydis : Et par råd til: Virker den fremdeles ikke, så se etter en på/av-bryter på instrumentbordet som gjelder selve lyskasteren. Den kan det nemlig være greit å ha skrudd av i gjestehavner, osv. Som nevnt er det lille panelet med trådløs styring, men av en eller annen grunn står nesten alle slike på samme frekvens/ kanal. Har flere ganger tidligere trykket på min, hvor 4-5 andre båter plutselig har fått tent sine samtidig fordi de har stått aktivert med "på-knappen". Sitér dette innlegget Link to post
trydis Svart 15.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 Takker og bukker, det vil jeg helst unngå Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 15.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 På min Bavaria 35 sport er lyskaster koplet til F2 på panelet. F1 er gass av/på. Sitér dette innlegget Link to post
trydis Svart 15.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2020 Takk @Gabi. Mener å huske at F1 er lys langs gulv i cockpit hos meg, så er vel en grei sannsynlighet for at F2 er det samme hos meg også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.