Jump to content

Bavaria 27 Sport - hva styrer denne kontrollen?

trydis

Recommended Posts

Hva kontrollerer man med kontrollen nede til høyre i bildet? Glemte å spørre da jeg overtok båten :blush: Kunne ha spurt tidligere eier, men kanskje det kan være til hjelp for andre i fremtiden om jeg poster det her.

Har skummet gjennom papirer jeg har uten å se hva den gjør. Tenkte først ankervinsj, men har en annen håndholdt kontroller til dette.

239_102027734.jpg.c2b04322544d2025e503ca9b728dbbe1.jpg

@trydis : Et par råd til:   Virker den fremdeles ikke, så se etter en på/av-bryter på instrumentbordet som gjelder selve lyskasteren. Den kan det nemlig være greit å ha skrudd av i gjestehavner, osv. Som nevnt er det lille panelet med trådløs styring, men av en eller annen grunn står nesten alle slike på samme frekvens/ kanal. Har flere ganger tidligere trykket på min, hvor 4-5 andre båter plutselig har fått tent sine samtidig fordi de har stått aktivert med "på-knappen".

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...