Jump to content

Wallas varmeviftelokk montering

Napoli

Recommended Posts

Jeg har endelig fått mine fingre på et varmeviftelokk til wallasen. Selve monteringen av føleren og kontakten var greit. Men hvordan skal ledningen gå ned dit igjennom benkeplaten? Jeg ser på bildene at det skulle vært en holder på høyre side som har holder til ledingen. Men til min fulgte det bare med to lokkholdere, som var til forveksling like. Noen som har montert et lokk og kan ta et bilde?

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Wallas 800 koketopp og 220 viftelokk?

Du borrer er passende hull i benkeplaten, rett bak koketoppen. Ikke borr hull i koketoppen.

https://www.dropbox.com/sh/9v4td2kfoyaqoy3/AAAnLrhHEP5figIsJXb-Hz_ka/Manuals?dl=0&lst=&preview=490086A.pdf&subfolder_nav_tracking=1

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Wallas Service skrev 55 minutter siden:

Wallas 800 koketopp og 220 viftelokk?

Du borrer er passende hull i benkeplaten, rett bak koketoppen. Ikke borr hull i koketoppen.

https://www.dropbox.com/sh/9v4td2kfoyaqoy3/AAAnLrhHEP5figIsJXb-Hz_ka/Manuals?dl=0&lst=&preview=490086A.pdf&subfolder_nav_tracking=1

Bare å la hullet gå kant i kant med hullet til koketoppen da? 

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...