Hoffand Startet 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2020 Hei har en Yamaha 9,9 Vmax, måler strømmen på strømuttaket foran på motor, lyspære lyser bra, måler ca 9 volt på vekselstrøm. Ser under deksel på BB side sitter det noe som jeg lurer på hva er, er dette en likeretter? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Dette er likeretter ja Sitér dette innlegget Link to post
Hoffand Svart 16.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 (redigert) Hei, takk for svar. Må jeg koble til batteri for å få målt likestrøm, er den rød ledningen + og jord i fra gods? er det innebygd regulator i denne? når jeg målte så fikk jeg kun utslag på AC beklager å mase på deg men ikke mange å spørre. Redigert 16.Mai.2020 av Hoffand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kasper22 Svart 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Ja, det stemmer. Rød til + på batteri, og jord til batteri tar du fra motorblokka. Det er en kombinert likeretter/regulator. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.