grønningen Startet 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2020 https://www.biltema.no/batutstyr/elektrisk-utstyr/maleinstrumenter/multi-lcd-display-2000043728 Jeg har en Ford Lehman 120hk som jeg kunne tenkt meg å prøvd dette på. Men hadde vært veldig kjekt å høre hvilke erfaringer folk har med dette. Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Guest Balder.. Svart 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Hvis jeg hadde hatt behov for ett slikt instrument hadde jeg ikke vært redd for å kjøpe dette, det kommer mest sannsynlig fra en produsent som også produserer mer kjente merkevarer, det er slik det foregår med det meste i dag, dessuten så har BT like gode garanti ordninger som andre leverandører...minst ! Prøv det )) Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 16.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Er ikke det jeg er redd for, lurte egentlig bare på om det er noen som har koblet det opp, om det er en grei oppgave ? Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.