Jump to content

Edit History

bjaas

bjaas

Henger meg på denne tråden. Eksosmanifolden på min 3QM30 fra 1978 begynner å lekke litt når turtallet går opp mot 2000. Foreløpig kan jeg tusle rundt på 1500 rpm i ca 5 knop uten lekkasje. Men det begynner å bli litt utrivelig å være på tur uten å vite om manifolden plutselig gir seg.

Jada, det er snart en veteranbåt, men har noen tips om hvor jeg kan finne en manifold som holder i noen år fremover? På tegningen heter delen rett og slett Exhaust manifold.

Skjermbilde 2021-07-29 kl. 20.25.00.png

Bjørn Aas

Palmekysten

bjaas

bjaas

Henger meg på denne tråden. Eksosmanifolden på min 3QM30 fra 1978 begynner å lekke litt når turtall et går opp mot 2000. Foreløpig kan jeg tusle rundt på 1500 rpm i ca 5 knop uten lekkasje. Men det begynner å bli litt utrivelig å være på tur uten å vite om manifolden plutselig gir seg.

Jada, det er snart en veteranbåt, men har noen tips om hvor jeg kan finne en manifold som holder i noen år fremover? På tegningen heter delen rett og slett Exhaust manifold.

Bjørn Aas

Palmekysten

bjaas

bjaas

Henger meg på denne tråden. Eksosmanifolden på min 3QM30 fra 1978 begynner å lekke litt når turtall et går opp mot 2000. Foreløpig kan jeg tusle rundt på 1500 rpm i ca 5 knop uten lekkasje. Men det begynner å bli litt utrivelig å være på tur uten å vite om manifolden plutselig gir seg.

• Create New...