hschrde Startet 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2005 Er det noen der ute som har telefonnummeret til Henning i gjestehavna? Har mista det og skulle spurt om det er ledig plass noen uker... Eller kanskje noen av dere vet om han har starta å ta høstpriser nå? Sitér dette innlegget Link to post
cleo Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Forrige helg betalte vi kun 50,- pr. døgn Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Sigurd Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Jeg tror du treffer Henning på tlf 415 70 355. Jeg hadde planer om overvintring der for noen år siden og om jeg ikke husker helt feil lå månedsleia på under 400kr......men ta den prisen med ei klype salt. Uansett er jeg sikker på du får en mye hyggeligere måned/sesong-pris enn døgnprise 50kr. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 (redigert) Jeg tror du treffer Henning på tlf 415 70 355. <{POST_SNAPBACK}> Henning i Horten Redigert 1.Oktober.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
hschrde Svart 2.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Takk for svar!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.