Jump to content

Edit History

Bigdrago

Bigdrago

Hei.

Prøver å lese meg opp på koblingsskjemaet.
https://www.dropbox.com/s/bgid6zr4ee1462t/Wiring diagram 3970674.pdf?dl=0

Har brukt multimeter og funnet ut at den blå ledningen som er brent ikke er i kontakt med andre. Den var helt porøs og gikk nærmest i oppløsning. Et under at jeg har klart å kjøre med den i den fatningen.

 

Har fulgt ledningen (via multimeter) og den går fra det som er starter(?) sammen med alt av "engine harness" i en strømte videre til en kobling som går videre til fronten av båten. Håper ikke denne kabelen deler seg opp underveis og går andre veier. Antar at det er denne blå ledningen som forsyner instrumenter +++ med strøm da den i tillegg er litt tykkere enn de andre, muligens 2.5mm^2. Men klarer ikke å finne noen hovedsikringsboks i dashbordet. Eneste jeg finner er sånne 4 små automatsikringer man kan trykke inn på undersiden av dashbordet ved knærne.

 

Hvordan sjekke om dynamo fungerer? Den skal produsere mer strøm enn hva batteriet gir?

 

Bigdrago

Bigdrago

Hei.

Prøver å lese meg opp på koblingsskjemaet.
https://www.dropbox.com/s/bgid6zr4ee1462t/Wiring diagram 3970674.pdf?dl=0

Har brukt multimeter og funnet ut at den blå ledningen som er brent ikke er i kontakt med andre. Den var helt porøs og gikk nærmest i oppløsning. Et under at jeg har klart å kjøre med den i den fatningen.

 

Har fulgt ledningen og den går fra det som er starter(?) sammen med alt av "engine harness" i en strømte videre til en kobling som går videre til fronten av båten. Antar at det er denne blå ledningen som forsyner instrumenter +++ med strøm da den i tillegg er litt tykkere enn de andre, muligens 2.5mm^2. Men klarer ikke å finne noen hovedsikringsboks i dashbordet. Eneste jeg finner er sånne 4 små automatsikringer man kan trykke inn på undersiden av dashbordet ved knærne.

 

Hvordan sjekke om dynamo fungerer? Den skal produsere mer strøm enn hva batteriet gir?

 



×
×
  • Create New...