Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

totoni skrev for 1 time siden:

Jeg ser i bruksanvisningen til MPPT at det er forskjellige programmer. Batteri-saver og noen som kutter lading hvis det ikke kan levere nok strøm. Det er vel kanskje er slikt program som den bør stå på hvis den kobles til seperator

Har bare stilt parametre via MPPT kontrollpanel, dvs brukerdefinerte parametre. Det var en parameter som måtte tweakes på bulk innstillingene for at den skulle våkne igjen om morgenen. Mener det var bulk time limit som måtte slettes.

Red: Når jeg tenker meg om mener jeg problemet forsvant av seg selv da jeg oppgraderte til siste software-versjon. Hadde ikke laptop så jeg fikk ikke gjort det samme dag som jeg installerte. Men dette er jo årevis siden. Har ikke dillet med oppgradering siden jeg installerte den.

Fantino

Fantino

totoni skrev 1 time siden:

Jeg ser i bruksanvisningen til MPPT at det er forskjellige programmer. Batteri-saver og noen som kutter lading hvis det ikke kan levere nok strøm. Det er vel kanskje er slikt program som den bør stå på hvis den kobles til seperator

Har bare stilt parametre via MPPT kontrollpanel, dvs brukerdefinerte parametre. Det var en parameter som måtte tweakes på bulk innstillingene for at den skulle våkne igjen om morgenen. Mener det var bulk time limit som måtte slettes.

Fantino

Fantino

totoni skrev 1 time siden:

Har bare stilt parametre via MPPT kontrollpanel. Det var en parameter som måtte tweakes på bulk innstillingene for at den skulle våkne igjen om morgenen. Mener det var bulk time limit som måtte slettes.

• Create New...