Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

UerfarenSeiler skrev 1 time siden:

Har allerede ordnet ... Småbåtregisteret .... tar jeg etter overtakelse på lørdag. Båtplass har vi...

bilde9.PNG

PS!... så plutselig dette bildet. Båten har jo regnr LJ3599.  Mulig den er registrert i NIS/NOR?

Hvis jeg skulle ha rett MÅ du melde eierskifte i Skipsregisteret, ellers vil eierskapet til båten fremdeles stå tinglyst på selger i fremtiden. Er båten registert i NIS/NOR kan du jo bare droppe småbåtregisteret.

TideRace

TideRace

Har allerede ordnet ... Småbåtregisteret .... tar jeg etter overtakelse på lørdag. Båtplass har vi...

bilde9.PNG

PS!... så plutselig dette bildet. Båten har jo regnr LJ3599.  Det tyder vel på at den er registrert i NIS/NOR!

Hvis jeg skulle ha rett MÅ du melde eierskifte i Skipsregisteret, ellers vil eierskapet til båten fremdeles stå tinglyst på selger i fremtiden. Er båten registert i NIS/NOR kan du jo bare droppe småbåtregisteret.

TideRace

TideRace

bilde9.PNG

PS!... så plutselig dette bildet. Båten har jo regnr LJ3599.  Det tyder vel på at den er registrert i NIS/NOR!

Hvis jeg skulle ha rett MÅ du melde eierskifte i Skipsregisteret, ellers vil eierskapet til båten fremdeles stå tinglyst på selger i fremtiden.

Er båten registert i NIS/NOR kan du videre bare droppe småbåtregisteret.

• Create New...