Jump to content

Erfaringer med Kalesjemannen på Sotra?

aroneid

Recommended Posts

Hei!

Er det noen som har erfaringer med Kalesjemannen i Austefjorden på Sotra? Knut Holm Andersen er vel mannen bak. https://kalesjemannen.no/

Det lille jeg har funnet virker positiv (blant annet noen tråder her inne)t, men en del av det er noen år gammelt.

Ser også at noen positive erfaringer er rettet til Kalesjemannen i Eikelandsosen (Gunvald Haugland) (Bjørnafjorden kommune) - er dette samme firma som har flyttet til Sotra, eller noen andre?

Alle tips mottas med takk! :)

Helge77 skrev 27 minutter siden:

Jeg brukte en fra Askøy Strusshamn til min til en grei penge. Han fikk inn hele båten så lagde han ny ettersom det ikke er mal til den jeg har. Resultatet  ble bra. men jeg tror di fleste som holder på med sånt nå er meget opptatt. Jeg har ikke erfaring med di du nevner 

Takk for svar!

Har sendt forespørsel til de fleste her i området, siden de fleste nok er opptatt framover. Han i Strusshamn hadde ikke tid før til høsten. Kalesjemannen hadde mulighet til å få det til innenfor tidsplanen min.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...