aroneid Startet 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2020 Hei! Er det noen som har erfaringer med Kalesjemannen i Austefjorden på Sotra? Knut Holm Andersen er vel mannen bak. https://kalesjemannen.no/ Det lille jeg har funnet virker positiv (blant annet noen tråder her inne)t, men en del av det er noen år gammelt. Ser også at noen positive erfaringer er rettet til Kalesjemannen i Eikelandsosen (Gunvald Haugland) (Bjørnafjorden kommune) - er dette samme firma som har flyttet til Sotra, eller noen andre? Alle tips mottas med takk! :) Sitér dette innlegget Link to post
Helge77 Svart 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2020 Jeg brukte en fra Askøy Strusshamn til min til en grei penge. Han fikk inn hele båten så lagde han ny ettersom det ikke er mal til den jeg har. Resultatet ble bra. men jeg tror di fleste som holder på med sånt nå er meget opptatt. Jeg har ikke erfaring med di du nevner Sitér dette innlegget Link to post
aroneid Svart 19.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2020 Helge77 skrev 27 minutter siden: Jeg brukte en fra Askøy Strusshamn til min til en grei penge. Han fikk inn hele båten så lagde han ny ettersom det ikke er mal til den jeg har. Resultatet ble bra. men jeg tror di fleste som holder på med sånt nå er meget opptatt. Jeg har ikke erfaring med di du nevner Takk for svar! Har sendt forespørsel til de fleste her i området, siden de fleste nok er opptatt framover. Han i Strusshamn hadde ikke tid før til høsten. Kalesjemannen hadde mulighet til å få det til innenfor tidsplanen min. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2020 (redigert) Så lenge du ikke betaler på forskudd kan det vel aldri gå skikkelig ille... kjenner ikke firmaet overhode, bare en generell kommentar... Redigert 19.Mai.2020 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2020 Har ikke brukt han selv, men har hørt han er dyr og ikke leverer til avtalt tid. Har brukt han i Strushamn, og mener at hvis mulig er det verd og vente på tid der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.