sytarsia Startet 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2005 (redigert) Er hos en kompis..................i morgon så ska hun på land det er tråkigt Gunga Din som sitter o lyssnar på Odd B ! Redigert 1.Oktober.2005 av sytarsia (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Sitter Micke och Morgan och supar kanske? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 ja, og Micke har en fin båt ser jeg." Forstørret B31 " Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 ja, og Micke har en fin båt ser jeg." Forstørret B31 " Suzuki <{POST_SNAPBACK}> kan vare så, en Runn 37a o så har vi en besättning på en HR 352a som kom hjem i somras... S/Y Petina som varit ute i 6 år o seglat! o vi har veldi kul ... men i morgon skall vi ta opp båtarna det er trist Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Sitter Micke och Morgan och supar kanske? <{POST_SNAPBACK}> nejda hur kan du tro ngt sådannt Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 men i morgon skall vi ta opp båtarna det er trist <{POST_SNAPBACK}> Oppstart 0700 tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Oppstart 0700 tenker jeg <{POST_SNAPBACK}> Tarsia 0900 o Gunga Din 0930 det blir en tidig morgon............ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 (redigert) Jeg forstår dine men medlidenhet Redigert 1.Oktober.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Skal opp på torsdag. Like bra det . Bare drittvær her på nordvestlandet. Fantaserer om å ta båten på henger til Oslo fjorden neste år. Banna bein. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Amorosa Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 o Gunga Din 0930 <{POST_SNAPBACK}> Hva er det som skjer. Skal du forlate salta sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Hva er det som skjer. Skal du forlate salta sjøen <{POST_SNAPBACK}> imorgen eftermiddag står vi på land ! tenk va bra vi hade det i Saeby trots regnet! , vi fikk ombord hele lasten! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 (redigert) vi er glada trots att båten skall på land i morgon Redigert 1.Oktober.2005 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 2.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Det forekommer meg at man sitter nede i ekskolonien og drikker seg til mot. Å ta opp båten er da ikke så farlig. Jeg kan si April, det kan jeg. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 2.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Jeg kan si April, det kan jeg. <{POST_SNAPBACK}> Jepp nu er det April som gäller...en lång väntan har på påbörjats! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Amorosa Svart 2.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 tenk va bra vi hade det i Saeby trots regnet! , vi fikk ombord hele lasten! <{POST_SNAPBACK}> Ja mange takk for hjelpen. Hadde vel idag min siste tur til Strømstad og så går jeg vel inn i samme modus som deg. Vente på april 2006 Kranbil er bestillt. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 3.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2005 Och klockan er åtta Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.