imow Startet 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2020 Hva er rett tempratur på mercruicer 4,2 270 hk. har måler som bare viser fargeskala og tempen kommer bare så vidt over den blåe streken. Er det riktig ? Har en elektrikker på saken men finner heller ikke giveren til tempen. Den vi tror er giveren virker som er i kontakt med flere punkter i boksen. så kanskje derfor den viser for lite. Har også problemer med drevet går bare inn ,når jeg trykker på opp så skjer det ingen ting . Har sjekket de to sikringene som sitter må pumpen og de er ok. Sitér dette innlegget Link to post
Jarege Svart 20.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2020 Hei. Jeg har en 4,2 D-tronic 250 HK denne ligger på 85 grader. Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 20.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2020 Hei. Har også en 4,2 D-tronic 250 hk. Når jeg går rolig 1600-1800 omdreininger går tempmåler såvidt forbi det blå feltet, gasser jeg på til 2800-3000 øker temp litt i følge instrumentet. Har aldri målt temp helt nøyaktig. Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 20.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2020 Da er det kanskje riktig , syns det er lite utslag men det er jo alarm vist den blir for varm. Vet Du hvor giveren er montert ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.