ikar0s Startet 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2020 Hei. Jeg har en KAD300 hvor jeg har en liten oljelekkasje se bilde. Det drypper svært sparsomt og det drypper ut ved selve pinneskruen. Pinneskruen sitter mot baksiden av sjøvannspumpa. Det jeg funderer på er om det er rundt pinneskruen det lekker og om en løsning kunne vært å tatt ut pinneskruen, tatt på locktite eller lignende og festet den på nytt uten å løsne hele dieselpumpen med all jobb det medfører. Noen som har erfaring/peiling på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Potain Svart 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2020 Jepp, det er som regel pinneskruene som lekker. Skru ut en og en sett de inn med loctite Sitér dette innlegget Link to post
ikar0s Svart 19.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2020 Potain skrev 13 minutter siden: Jepp, det er som regel pinneskruene som lekker. Skru ut en og en sett de inn med loctite Takk for svar, da prøver jeg det Sitér dette innlegget Link to post
kimern84 Svart 19.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2021 Hjalp dette? har samme problem Sitér dette innlegget Seaco 950 2002 modell med VP Kad43. Grand Silver Line S300 2015 mod, med Suzuki 9,9 @ 20 HK 2014. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.