Jajapeder Startet 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2020 Hei. jeg arvet dette vegg karte av min far er det noen som vet noe om dette? Takk for svar båtfolk:) Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 20.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2020 Som medlem av et utdødd yrke, karttegner, så må jeg si at dette er nydelig håndtverk. Vet dessverre lite om dette spesifikke kartet, men det finnes forum og grupper som har mye kunnskap rundt dette. Kanskje forsøke på landmålere på Facebook? Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 21.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 (redigert) Befinner seg på vegg i Vatikanmuseet. Galleria Delle Carte Geographiche. Malt av Ignazio Danti (1536-1586). https://it.m.wikipedia.org/wiki/File:0_Italie_-_Corse_-_Sardaigne_-_Galleria_delle_carte_geografiche.JPG Redigert 21.Mai.2020 av paxo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 22.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2020 Hva får deg til å tro det er antikt? Ser da slettes ikkje gammelt ut? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.