Jump to content

Løsne / remontere bit av fenderlist

valvolainen

Recommended Posts

Har fått meg en knekk på glassfiber som også strekker seg under fenderlist. Dette er ca. 50cm fra enden av fenderlisten på badeplatformen, så lurte jeg på om det er mulig å dra av fenderlist, fikse skaden og remontere fenderlisten? Jeg kommer naturlig nok ikke til med kokende vann og tønne på en slapp halvmeter med fenderlist hengene på badeplattformen. Er det mulig å benytte en varmluftspistol, gummihammer og tålmodighet for å få denne på plass igjen? 

har dessverre ikke bilde av dette. 

Redigert av valvolainen (see edit history)

valvolainen skrev 21 minutter siden:

Har fått meg en knekk på glassfiber som også strekker seg under fenderlist. Dette er ca. 50cm fra enden av fenderlisten på badeplatformen, så lurte jeg på om det er mulig å dra av fenderlist, fikse skaden og remontere fenderlisten? Jeg kommer naturlig nok ikke til med kokende vann og tønne på en slapp halvmeter med fenderlist hengene på badeplattformen. Er det mulig å benytte en varmluftspistol, gummihammer og tålmodighet for å få denne på plass igjen? 

har dessverre ikke bilde av dette. 

Brukte hageslange med varmtvann koblet til dusjen funket kjempe bra. Spyle med varmt vann konstant mens du monterer fenderlist igjen ? trenger ikke koke fenderlist 

valvolainen skrev 7 minutter siden:

aha, det var lurt. Har vel en 40 liters varmtvannstank, holder kanskje, og om ikke kan det jo taes i flere omganger. Tusen takk for godt tips!

Du klarer det i en omgang vil eg tru. Få med noen venner til å dra i fenderlisten når den skal på igjen, en må stå å spyle med varmt vann konstant mens fenderlisten monteres lykke til

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...