twskansen Startet 21.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2020 Driver å ser meg om etter en «ny» båt og da er det viktig å drømme litt ? Satt bak rattet på en Goldfish Tender 28 med MASSE motor i fjor og fikk Jo selvfølgelig LITT mersmak. 28 er for stort og dyrt, prismessig er sikkert 23 det også, men nå er det så lenge siden jeg har sett noen for salg at jeg i bunn og grunn ikke har peiling på hva de har ligget på i pris tidligere. Er såklart stor forskjell på årsmodell og antall hk. På motor, men er det noen som har bedre minne enn meg og har sett hva slags pris de har ligget på i senere tid ? Tor W. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 21.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 Mener den siste jeg så lå på ca 600K med 150HK Johnson e-tec. Husker ikke årsmodell. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 21.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 Meget populær båt. Inntrykk av at det er selgers marked for disse. Sitér dette innlegget Link to post
twskansen Svart 21.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 Såpass ? kr. 600 000,- og minste motor. (Blir ikke levert med så liten motor lenger...) Håper da at den var relativt ny ? Ser at det helt klart kan være selgers marked for disse båtene, og skjønner det godt også ??? Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 21.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 Uten planingsterskel og 46 knuter med 150 HK er dette tilstrekkelig for min smak...... Minuset jeg opplever med denne båten er at ved sidevind må du hele tiden styre opp mot vinden, og da får den slagside med en gang. Motsjø takler den med glans, men har opplevd at den skjærer ut i moderat medskjø når den nesten vertikale delen av baugen kommer under vann. Sitér dette innlegget Link to post
twskansen Svart 21.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 28 tender var ivertfall en veldig kapabel båt, spesiellt i kyndige hender (dvs. Ikke mine... ?) Og mens jeg sitter her å skriver så kommer det en 23 tender ut for salg, dessverre noe dyrere enn det jeg har sett for meg... ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.