Jump to content

Goldfish Tender 23 pris ?

twskansen

Recommended Posts

Driver å ser meg om etter en «ny» båt og da er det viktig å drømme litt ? 

Satt bak rattet på en Goldfish Tender 28 med MASSE motor i fjor og fikk Jo selvfølgelig LITT mersmak. 
28 er for stort og dyrt, prismessig er sikkert 23 det også, men nå er det så lenge siden jeg har sett noen for salg at jeg i bunn og grunn ikke har peiling på hva de har ligget på i pris tidligere. Er såklart stor forskjell på årsmodell og antall hk. På motor, men er det noen som har bedre minne enn meg og har sett hva slags pris de har ligget på i senere tid ? 

Tor W. 

Uten planingsterskel og 46 knuter med 150 HK er dette tilstrekkelig for min smak......

Minuset jeg opplever med denne båten er at ved sidevind må du hele tiden styre opp mot vinden, og da får den slagside med en gang. Motsjø takler den med glans, men har opplevd at den skjærer ut i moderat medskjø når den nesten vertikale delen av baugen kommer under vann.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...