Jump to content

Edit History

Flyfisher91

Flyfisher91

Ser jo argumentene på begge sider. Jeg mener at det på en flate med mudderbunn må regnes som veldig lite sannsynlig med krabbe- og hummerfangst. Det står spesifikt at det ikke er noen dybdekrav, så da må det jo finnes plasser på 27m som er innafor lovverket. Hvis den dybden alltid er ulovlig ville det jo vært et dybdekrav. Og hummer og krabbe går minst 60-70 meter, som er veldig vanlig dybde på krepseteiner.

Har fisket mye etter de to andre også, og de blir alltid tatt på helt andre plasser. Og aldri fått noe i de 5 krepseteinene og mange trekk. På like mange trekk med krabbe- og hummerteiner får jeg alltids noen krabber og hummere, så føler meg trygg på at krepseplassene mine er innafor.

Flyfisher91

Flyfisher91

Ser jo argumentene på begge sider. Jeg mener at det på en flate med mudderbunn må regnes som veldig lite sannsynlig med krabbe- og hummerfangst. Det står spesifikt at det ikke er noen dybdekrav, så da må det jo finnes plasser på 27m som er innafor lovverket. Hvis den dybden alltid er ulovlig ville det jo vært et dybdekrav.

Har fisket mye etter de to andre også, og de blir alltid tatt på helt andre plasser. Og aldri fått noe i de 5 krepseteinene og mange trekk. På like mange trekk med krabbe- og hummerteiner får jeg alltids noen krabber og hummere, så føler meg trygg på at krepseplassene mine er innafor.

• Create New...