Ferskreder Startet 22.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2020 (redigert) Har ilas ankervinsj akter i vår Scand Baltic, men nå har fjernkontrollen sluttet å virke. Har kjøpt nytt batteri, men virker fortsatt ikke. Lurer derfor på om enheten må reprogrammeres? For ordens skyld....ankeret kan kjøres ut og inn med fastmonterte brytere. Vinsjen er derfor i orden. Har lett gjennom hele båten for å finne styringsenheten, men har gitt opp....finner den ikke! Noen med tips?? Fjerkontrollen er av typen med slank "kropp" og "pil" foran. Ensfarget sølv. Dette har vel dog ingen betydning for plasseringen av styringsenheten. Tips til om det kan være noe annet som er årsaken til at den ikke virker? Redigert 22.Mai.2020 av Ferskreder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eialin Svart 22.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2020 I min 2006 mod. er styringsenheten plassert under dørkplate på styrbord side over dieseltanken. Min kompis har en 2004 mod. der er den plassert i skapet ved akterkabin. Sitér dette innlegget Link to post
Maarud Svart 23.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2020 (redigert) Den må være koblet på sammen med enten styringskablene som går ifra kontrollen ved styrepisisjon til releet ditt eller direkte på relet som styrer strømmen til motoren. Det er ikke store boksen du leter etter trolig ca 15x15 cm ( kan vøære du finner en programerings knapp som løser problemet ) Redigert 23.Mai.2020 av Maarud (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 23.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2020 På min forrige båt, en Baltic 1985-modell var den den plassert inni veggen bak noen luker rett over dørken på.styrbord side. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.