Heipådeg123 Startet 23.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2020 Hei! Har søkt litt rundt etter båtrampe i Stavanger og Sandnes området. Finner innlegg fra 2007 men det kan ha skjedd mye på den tid. Kan vi lage en liste her? Jeg ønsker tips om båtrampe rundt IMS/bersagel og nærmere byen. Takk på forhånd! Sitér dette innlegget Link to post
Båtb123 Svart 23.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2020 Heipådeg123 skrev for 5 timer siden: Hei! Har søkt litt rundt etter båtrampe i Stavanger og Sandnes området. Finner innlegg fra 2007 men det kan ha skjedd mye på den tid. Kan vi lage en liste her? Jeg ønsker tips om båtrampe rundt IMS/bersagel og nærmere byen. Takk på forhånd! Er en flott båtrampe på Hana med utrigger koster 40kr for utsett/opptak Sitér dette innlegget Link to post
Jonasgarborg Svart 23.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2020 Jeg bruker også den i Hana Båtforening, og der kan man betale på vipps. God plass til å parkere bil og henger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.