lukasvri Startet 23.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2020 eg fik fint start varma den opp og for ut, parkerte i ei anna havn så prøvde eg og rygge så stoppa den. eneste måten og få start er og vri på nøkelen og trykke in choken og ta opp fast idle og med ein gang eg tar den ned så stopa den. Sitér dette innlegget Link to post
Shaggylaggy Svart 24.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2020 Hvor gammel er motoren? Høres ut som du kan ha problemer med at den suger falsk-luft, evt. om den trenger en justering av forgasseren. Har du fersk bensin på den? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 24.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2020 Parkering og rygging? Dette er en diskusjonsgrupper for båt relaterte problemer. Sitér dette innlegget Link to post
lukasvri Svart 24.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2020 (redigert) @Shaggylaggy motoren er fra 2016. ja det er fersk bensin på den Redigert 24.Mai.2020 av lukasvri (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Shaggylaggy Svart 24.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2020 Hmm..da er det vanskelig å konkludere med noe.. burde ikke være problem med forgasser(hvis det er det på den) da.. sjekket basic ting som åpen bensinkran(og lufting av tank), går propellen lett rundt? (Husk å ha motor i fri når du tester), kan eksosen være blokkert av noe? Sitér dette innlegget Link to post
lukasvri Svart 24.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2020 @Shaggylaggy eg fikk start no måtte bere prøve nokken ganga har ikkje kjørt ut for og teste skal vente til nokon andre kan kjøre bakk meg så vist eg får motorstop kan dei drage meg Sitér dette innlegget Link to post
lukasvri Svart 1.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2020 no har eg fått detta probleme igjen Sitér dette innlegget Link to post
lukasvri Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 vist nokken lurer så måtte bytte forgasser var heilt ødelakt Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Lazyjack skrev On 24.5.2020 at 10.59: Parkering og rygging? Dette er en diskusjonsgrupper for båt relaterte problemer. Utfra hva problemet gjelder, mistenker jeg at det nok er en ung håpefull nyankommet person til båtlivet og ikke en verdensvant sjøulk som deg Lazy som skriver her. Med den type totalt unødvendige kommentarer viser du at du er oksen som har helt glemt hvordan det var å være kalv. Godt det løste seg for trådstarter. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Captain Chaos Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Ja, og takk til trådstarter som faktisk fortalte oss hva løsningen var. Det er det mange "sjøhulker" som glemmer. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Kjetil1 Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Godt poeng Captain. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Kjellg Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Om det er en 2016 modell så er det vel fortsatt mulighet å reklamere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.