Kjellg
@Joerg Becker, det kan se ut som om du ikke tar innover deg det kundene sier. I stedet for å prøve å forstå dem så kan det synes som om du mener kundene dine ikke prater riktig. Mulig det er språkmessige ting ute å går her, men det er slikt jeg i alle fall leser det du skriver. Det er ikke til å underslå at brukergrensesnittet på MC ligner veldig teknologien vi hadde på -80 tallet. Verden er gått videre og mennesket også. Vi som kunder i dag krever noe helt annet en det vi gjorde for 30-40 år siden. Jeg vet du har tatt det opp med Balmar og jeg er sikker på at du gjør det også i fortsettelsen, men for at Balmar ikke skal bli en løsning for de spesielt interesserte så er de nødt til å gjøre noe med dette. Men det kan jo hende Balmar har andre tanker om det og vil at det skal være sånn, i så fall er det veldig synd spesielt når man tenker på hvor enkelt det er å gjøre noe med det. For det er ingen tvil at det er gode produkter når det virker.