Selveste Torkel Startet 24.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2020 Hei, lurer på om noen vet hvilken type zink som skal på. En på akslingen, en på hver flaps? Får man kjøpt "pakke" til wiking 28ac?? Båten er ny for meg, og tenkte å slippe den til helga, og tenker å få tak i rette zinker før båten heises.... Eller? Sitér dette innlegget Link to post
Kapt Skuteløs Svart 24.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2020 Du må måle diameter på akselen, det får du kanskje gjort ved pakkboksen. Ta også å mål avstanden mellom boltene der du skal feste anodene på flaps. Eller ta med en av de gamle, de kan du skru av mens båten ligger på vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Selveste Torkel Svart 26.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 Ok, takk! Vet du om det er zink på motor, skrog ellers? Ror? Sitér dette innlegget Link to post
Kapt Skuteløs Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 På den jeg hadde var det ikke zink på annet enn propellaksel og flaps, men dette er det helt sikkert forskjell på fra båt til båt. ...jo, når jeg tenker meg om, truster/baupropell. Har du det så er det helt sikkert en i senter der også. Sitér dette innlegget Link to post
Selveste Torkel Svart 27.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2020 Takk for svar? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.