Limbo79 Startet 25.Mai.2020 Del på Facebook Startet 25.Mai.2020 Har en 115 HK optimax, hvor det blinker er alarm som sier at det er noe galt med vanntrykket. Kontrollstrålen (kjøevann) fra motoren ser det ikke ut til å være noe galt med, men jeg er ingen ekspert. Mistenker at dette er noe som har blitt utbedret ved siste service, uten at de har klart å nullstillen alarmen. De som utførte den servicen, har jeg dårlig erfaring med, så ønsker ikke å kontakte dem igjen. Hvor kritisk er dette? Uansett tenker jeg det er lurt i å få noen til å se på feilen. De jeg har kontaktet så langt har venteliste til langt over sommeren. Er det noen som har noen å anbefale i indre Oslofjord? Helst en som er mobil og som kan ta turen ut der båten ligger fortøyd. Alt fra en nevenyttig privat person som kan båtmotorer til et anerkjent båtverksted er av interesse. Tips tas i mot med stor takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.