Lazyjack Startet 25.Mai.2020 Del på Facebook Startet 25.Mai.2020 Det fulgte en dunk Castrol 15/40 med da jeg byttet båt nylig. Spec. ser normal ut men jeg ble overrasket over fargen da jeg skulle bruke oljen. Er det noe spesielt med denne oljen utover fargen? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 25.Mai.2020 Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 Jeg har aldri funnet noen motorolje som er blå...? Mange hydrauliske oljer har snodige farger, men ikke motorolje. Er du sikker på hva dette er? Har du noe mer spec på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Mai.2020 Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 Det har aldri jeg heller vært borti. Var seglet på dunken ubrutt? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 25.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 (redigert) Jepp, den var ikke full og er nok kjøpt i utlandet. Da går den i søpla som spesialavfall. Redigert 25.Mai.2020 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Mai.2020 Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 Når jeg tenker etter. To-taktolje har jeg opplevd farget grønn (var det vel). Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 25.Mai.2020 Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 Men så søker man og finner at Castrol Inboard 4T er en motorolje som er mineralsk og har blå farge. Så den behøver du ikke kaste, men kan bruke. Jeg søkte blå motorlje castrol på "alle" språk uten suksess, men det var allikevel riktig olje... Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 25.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 alfaalfa skrev for 2 timer siden: Men så søker man og finner at Castrol Inboard 4T er en motorolje som er mineralsk og har blå farge. Så den behøver du ikke kaste, men kan bruke. Jeg søkte blå motorlje castrol på "alle" språk uten suksess, men det var allikevel riktig olje... 👍👍👍 Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 25.Mai.2020 Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 (redigert) Jeg bruker endel liter av Castrol Magnatec 5-40W C3 og er vandt til at den har normal brun farge der jeg pleier å kjøpe den. En dag averterte en merkeforhandler den samme oljen til en meget god pris og jeg reiste å kjøpte noen dunker. Må si jeg var overasket over at det kom mørke blå olje ut av de kannene men etter å ha studert etikketende så lot jeg bare oljen få være blå for fargen har ingen ting med egenskapene å gjøre. Redigert 25.Mai.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.