oddi53 Startet 25.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2020 Jeg har en gammel Seagull påhengsmotor som jeg skulle hatt brukermanual til, noen som kan hjelpe? Noen som kjenner til denne motoren? Når ble de laget? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2020 Vi hadde en på 60-tallet, brukte 10% oljeblanding og var tungstartet. Hadde den vekselvis som "hjelpemotor" på en seilbåt, BB11 samt på en liten plastpram, fungerte greit til det. Hva er det du lurer på? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Wallas Service Svart 25.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2020 Kanskje du finner det du trenger via denne linken: https://www.britishseagull.com/spareparts.php Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.