Gnisten Startet 2.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2005 Noen som kan si meg hvor jeg finner en slik manual ? Har søkt forgjeves på kvasir & Google ++ Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Send en mail til Kelvin i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 2.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Fant Telefonnummer og adresse, men ingen email til Kelvin i Bergen. Har sendt en mail til UK-adressen også. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Du får prøve service@kelvin.no og service@kelvinhughes.no Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 2.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Noen som kan si meg hvor jeg finner en slik manual ? Har søkt forgjeves på kvasir & Google ++ <{POST_SNAPBACK}> Du får prøve service@kelvin.no og service@kelvinhughes.no <{POST_SNAPBACK}> Takker ! Har sendt mail til foreslåtte adresser, så får vi se.... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Lars H. Svart 2.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Fant Telefonnummer og adresse,Hva med å ringe dem imorgen? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gnisten Svart 2.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Hva med å ringe dem imorgen? Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Selvfølgelig ! Hvis ikke oppkommet av orakler kommer med en lettvint måte her. (F.eks en manual i word eller pdf-format) Litt dårlig av importør/representant ikke å presentere seg med hjemmeside&email da.... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2005 Litt dårlig av importør/representant ikke å presentere seg med hjemmeside&email da.... <{POST_SNAPBACK}> Det kan du si, men jeg ser i telefonkatalogen at de står oppført med Sandviksbodene 1 C som adresse, det var ikke her de holdt til forrige gang jeg besøkte de så det er nok grunnen til at hjemmesiden er nede og opplysningene få Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.