Jump to content

Edit History

Torsen67

Torsen67

Skriveleif

Drevet skulle du fått sendt til Ålesund. Husker ikke hva han heter, men det er en kar som kjører rundt å henter VP-drev på høsten, og leverer på våren. Han er billig. Tror de heter Drevservice? En kompis er fornøyd på 3 sesongen med sitt 280 drev etter en fiks på 1600,-.

Har vært på ferie med en Nidelv 24 i 2 uker. Grei nok. Men kjøpte noen år etter Sollux 24 uten AC. Må si sistnevnte ga meg mer glede. Raskere skrog også, og du sitter høyere. Jeg hadde en VP D2-55 hk. Fantastisk motor, og man slapp utfordringer med turbo og intercooler. 

Torsen67

Torsen67

Drevet skulle du fått sendt til Ålesund. Husker ikke hva han heter, men det er en kar som kjører rundt å henter VP.drev på høsten, og leverer på våren. Han er billig. Tror de heter Drevservice? En kompis er fornøyd på 3 sesongen med et 280 drev etter en fiks på 1600,-.

Har vært på ferie med en Nidelv 24 i 2 uker. Grei nok. Men kjøpte noen år etter Sollux 24 uten AC. Må si sistnevnte ga meg mer glede. Raskere skrog også, og du sitter høyere. Jeg hadde en VP D2-55 hk. Fantastisk motor, og man slapp utfordringer med turbo og intercooler. 

• Create New...