Ask Startet 26.Mai.2020 Del på Facebook Startet 26.Mai.2020 Hei Som nemnt i ein annan tråd rauk spinnakerfallet vårt i helga, og spinnakeren hamna i sjøen. No har eg trekt nytt fall. På det gamle fallet var det en hurtigsjakkel med svivel. Det har funka fint i mange år. Eg har strømper på spinnakarane, og det virkar fornuftig at det er svivel mellom strømpa og fall. Det er òg hurtigsjakklar på genakernedhalet, og på genakerskauta. Er desse hurtigsjakklane naudsynte, eller er det berre ein ekstra risiko for at dei opnar seg? Ask Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 26.Mai.2020 Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Jeg har det samme som deg, Ask. Har du opplevd at hurtigsjaklene har vært et problem, at de har gitt seg, åpnet under belastning, etc. siden du tar opp dette? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 26.Mai.2020 Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Har aldri opplevd at en hurtigsjakkel åpner seg, og tror ikke man er garantert om man velger noe annet heller. Med hurtigsjakkel er det ingen løse deler som kan mistes når man kobler til/fra. Og det er en fordel å ha svivel. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Grønnskollingen Svart 26.Mai.2020 Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Ja, jeg ville hatt hurtigsjakler på spinnaker fall. Men det finnes typer som er laget for formålet som ikke løser seg ut; feks Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Hei Eg har aldri opplevd at hurtigsjakklane har opna seg under belastning. Eg har berre ikkje lyst til å ha seglet i sjøen fleire gonger. Alternativet er vel permanent monterte svivlar, og pålestikk. Eg trur eg fortset med hurtigsjakklar, når andre berre har positive erfaringar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 26.Mai.2020 Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 jeg pleier å kutte litt inn på fallene år om annet, slik at man ikke sliter på samme sted i en årrekke. Det er typisk at det ryker der fallet går inn i masta. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Gunga Din Svart 26.Mai.2020 Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Jeg har hurtigsjakkel på spinnakerfallet og på genua/kutter/stor fall har jeg nøkkelsjakkel med sprint, heller ikke noen løs del som kan gå i sjøen! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ask Svart 26.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Eg sendte ein e-post til riggaren som inspiserte riggen for eit par veker sidan. Han rår til å bruka hurtigsjakkel, men skreiv ikkje kvifor. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.