Johansen91 Startet 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2020 Hei, Konen i girkassa er slitt. Hva kan jeg bruke til å slipe den? Skal jeg bruke fint sandpapir? 9 Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 Skift den. Holder sjeldent lenge bare ved å pusse den. Sitér dette innlegget Link to post
Johansen91 Svart 26.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 bellen skrev 39 minutter siden: Skift den. Holder sjeldent lenge bare ved å pusse den. Dum ide å kjøpe brukt? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 Kjøper du brukt så vet du ikke hvor lenge det er til neste gang. Ville absolutt handlett ny om det er en mulighet. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Johansen91 Svart 26.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 S/Y Vega skrev for 2 timer siden: Kjøper du brukt så vet du ikke hvor lenge det er til neste gang. Ville absolutt handlett ny om det er en mulighet. Får nok eventuelt gjøre det. De er svinedyre til kassa mi... Koster 7995+ mva.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 Det var en voldsom pris. Jeg kjøpte en ubrukt kasse til Hulda (ZF) med kjøler for kr. 15000 inkl. MVA. Ikke sammenlignbart med deg, men dette var et gir som hadde blitt plukket av en ny Volvo fordi motoren skulle brukes på drevinstallasjon. Det ville kanskje lønne seg å titte litt etter alternativer. Ellers så hadde jeg på 70-tallet båt med slikt gir. Oppfiksing av konen hold nesten en hel sesong. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 Snu den, da den er lite slitt i revers! Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.