nomen Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Almvik skrev On 27.5.2020 at 17.53: Dette er nok en av alle "sanninger" som har utviklet seg på Baatplassen og andre forum =) Bør en ha diffusionstett slange også til avluftingen? =) Ja, det er nok p.g.a "synsing" på diverse båtforum, at de store slangeprodusentene i verden lager spesialslanger for septik? Om utluftingen fra septiken bør være diff.tett? Såklart, det er jo i den all den stinkende gassen skal ledes ut til friluft. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Sjøholken Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 @SveinHa & @Hakkannen, ja, da tror jeg sannelig at jeg skal gå for PEM slange selv, er jo endel billigere! Sitér dette innlegget Link to post
bjorn.bjerke@online.no Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Takk for svar, seriøse og useriøse :-) men, det må vel kanskje påregnes at ikke alle kommentarer er like "nyttige". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.