opus Startet 3.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2005 Heisan! Sikkert noen som har kjøpt ny sprayhood, og vet litt hva det koster? Har en strøken sprayhood jeg skal selge: -Fra 26fot seiler -med rør -brukt 1 sesong. Hva ca koster ny med rør? (sikkert forskjellig fra leverandør til leverandør, men noe midt på treet) Den ene interesserte, kjøpte det første prosjektet mitt(kun et tomt skrog), og det er denne båten sprayhooden stammer fra, så vil passe perfekt. Interessert nr 2 og 3 har lignende båter, og mener sprayhooden kan passe uten særlig tilpassninger(låne først og sjekke) På forhånd takk! Hilsen Opus PS. På den salgs-annonsen min "Div nytt/brukt båtutstyr: bla luke,lens++" , husk "skroll" / dra finn-siden helt ned, idet det der er beskrevet både priser og tekniske data.Fått endel mail med spørsmål om pris o.lign. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 3.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2005 Normalt koster en "standard" sprayhood sirka 5.000.- til en 26fot båt. forutsatt att den ikke er særlig slitt burde 2500.- va ett kurant pris og ta. (litt mer hvis kjøper er beredd og betale mer) Sitér dette innlegget Link to post
eXpence Svart 3.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2005 Betalte 3.500 for min skreddersydde sprayhood. (Kalesje Service Kr.sand) i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.