Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

andersb skrev 8 minutter siden:

e-tec G1 og G2 har i praksis vært eneste valget for repower av eldre båter med outboard siden konkurentene er noen tjukke tunge jævler (som også ofte er daue) 

 

Ikke bra de forsvinner. 

 

I tidlige E-tec år var det nok delvis korrekt, i noen effektklasser, bl.a. 75/90 hk og 150-200 hk. 

Men E-tec 40-60 er/var ikke lettere enn 4-takterne.

Og de siste årene har flere produsenter levert 4-taktere med tilsvarende eller lavere vekt enn E-tec i f.eks. 115 hk-klassen, og ikke minst med Mercurys nye V6 og V8 motorer på 200-300 hk.

Teerex

Teerex

andersb skrev 8 minutter siden:

e-tec G1 og G2 har i praksis vært eneste valget for repower av eldre båter med outboard siden konkurentene er noen tjukke tunge jævler (som også ofte er daue) 

 

Ikke bra de forsvinner. 

 

I tidlige E-tec år var det nok delvis korrekt, i noen effektklasser, bl.a. 75/90 hk.  Men E-tec 40-60 er/var ikke lettere enn 4-takterne.

Og de siste årene har flere produsenter levert 4-taktere med tilsvarende eller lavere vekt enn E-tec i f.eks. 115 hk-klassen, og ikke minst med Mercurys nye V6 og V8 motorer på 200-300 hk.

Teerex

Teerex

andersb skrev 7 minutter siden:

e-tec G1 og G2 har i praksis vært eneste valget for repower av eldre båter med outboard siden konkurentene er noen tjukke tunge jævler (som også ofte er daue) 

 

Ikke bra de forsvinner. 

 

I tidlige E-tec år var det nok delvis korrekt, i noen effektklasser, bl.a. 75/90 hk.  Men E-tec 40-60 er/var ikke lettere enn 4-takterne.

Og de siste årene har flere produsenter levert 4-taktere med tilsvarende eller lavere vekt enn E-tec i f.eks. 115 hk-klassen, og ikke minst med Mercurys nye V6 og V8 motorer.

Teerex

Teerex

andersb skrev 2 minutter siden:

e-tec G1 og G2 har i praksis vært eneste valget for repower av eldre båter med outboard siden konkurentene er noen tjukke tunge jævler (som også ofte er daue) 

 

Ikke bra de forsvinner. 

 

I tidlige E-tec år var det nok delvis korrekt, i noen effektklasser.  Men E-tec 40-60 er/var ikke lettere enn 4-takterne.

Og de siste årene har flere produsenter levert 4-taktere med tilsvarende eller lavere vekt enn E-tec i f.eks. 115 hk-klassen, og ikke minst med Mercurys nye V6 og V8 motorer.



×
×
  • Create New...