Lars H. Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Nei, så lenge regulatoren har gått ned på vedlikeholdslading. Og kanskje de 2A går til forbruk som du har på? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
MarexSuncab_FD Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Spenningen er 13,43 på forbruk og 12,81 på start Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Na får tydeligvis forbruksbatteriet vedlikeholdsladin. Startbatteriet er vel ikke tilkobled lading fra panelet, men har fin spenning. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
MarexSuncab_FD Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Takk, @Lars H. for god hjelp til komme meg i mål! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.