Pequod Startet 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2020 (redigert) Hvis noen skal ta denne ruta, enten via landjorda eller i en båt mye raskere enn min, så ta gjerne kontakt! PCen min har sluknet, og ny venter på meg på jobben i Oslo. Jeg trenger den senest søndag kveld for å kunne ta gjemmekontoret i båten de nærmeste to-tre ukene... Noen som skal den veien og kan plukke med seg den i Oslo sentrum? Redigert 28.Mai.2020 av Pequod (see edit history) Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bonus Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Mener @Eika som har en båt som går noe fortere (60-70 knop) enn din, snakket om en tur innom Aker Brygge ila. helgen ... Link to post
Pequod Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Bonus skrev 29 minutter siden: Mener @Eika som har en båt som går noe fortere (60-70 knop) enn din, snakket om en tur innom Aker Brygge ila. helgen ... Hvor er det @Eika holder til da? Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guest Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Jeg holder til i Kragerø, skal Oslo - Kragerø imorra Link to post
Pequod Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 (redigert) Eika skrev 15 minutter siden: Jeg holder til i Kragerø, skal Oslo - Kragerø imorra Når skal du tilbake? Er i Vallle nå. Sender deg en PM. Redigert 28.Mai.2020 av Pequod (see edit history) Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guest Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Da hørte og så du oss Kansje? Passerte på utsia Valle for en halvtime siden i 70+ Vet ikke når vi kjører tilbake i morra :/ skal høre med han andre Link to post
Pequod Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Eika skrev Just now: Da hørte og så du oss Kansje? Passerte på utsia Valle for en halvtime siden i 70+ Vet ikke når vi kjører tilbake i morra :/ skal høre med han andre Det tror jeg faktisk at jeg gjorde ja! Hørte en lyd som uten tvil var fra en båt som gikk adskillig raskere enn mine maks 17 knop! Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guest Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Tipper det så sånn ca sånn ut ? Link to post
Pequod Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Eika skrev 9 minutter siden: Tipper det så sånn ca sånn ut ? Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Grand Banks jr Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Tips: Hvis det ikke går med Eika, så kan den sendes med ekspressbussene. Du må bare ha noen som leverer den på bussen, og du må hente den der bussen stopper. I Arendal er det på Harebakken (ved E18), og i Grimstad er det ved Betania (nær Statoil ved E18). Koster lite å sende med bussen, og kommer ned på ca 4 timer. @Pequod Eksempelvis med Konkurrenten: https://www.konkurrenten.no/informasjon/kan-jeg-sende-pakke-med-bussen/#/reise Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Pequod Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Grand Banks jr skrev for 5 timer siden: Tips: Hvis det ikke går med Eika, så kan den sendes med ekspressbussene. Du må bare ha noen som leverer den på bussen, og du må hente den der bussen stopper. I Arendal er det på Harebakken (ved E18), og i Grimstad er det ved Betania (nær Statoil ved E18). Koster lite å sende med bussen, og kommer ned på ca 4 timer. @Pequod Eksempelvis med Konkurrenten: https://www.konkurrenten.no/informasjon/kan-jeg-sende-pakke-med-bussen/#/reise Takk for tips, @Grand Banks jr, det hadde jeg ikke tenkt på! Det var jo den bussen jeg hadde tenkt å ta fram og tilbake selv! Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Da har jeg fått bekreftet at PCen er om bord på bussen til Kristiansand! Takk for tips fra @Grand Banks jr Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Grand Banks jr Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Flott! Håper det blir en god opplevelse, og at du kan fortsette i gjemmekontoret ditt ? Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn