Jump to content

Noen som skal fra Oslo til Risør/Arendal/Grimstad/Lillesand/Kristiansand i morgen?

Pequod

Recommended Posts

Hvis noen skal ta denne ruta, enten via landjorda eller i en båt mye raskere enn min, så ta gjerne kontakt!

PCen min har sluknet, og ny venter på meg på jobben i Oslo. Jeg trenger den senest søndag kveld for å kunne ta gjemmekontoret i båten de nærmeste to-tre ukene...

Noen som skal den veien og kan plukke med seg den i Oslo sentrum?

Redigert av Pequod (see edit history)
  Eika skrev On 28.5.2020 at 20.44:

Da hørte og så du oss Kansje? Passerte på utsia Valle for en halvtime siden i 70+ 

Vet ikke når vi kjører tilbake i morra :/ skal høre med han andre 

Vis hele sitatet  

Det tror jeg faktisk at jeg gjorde ja! Hørte en lyd som uten tvil var fra en båt som gikk adskillig raskere enn mine maks 17 knop! :lol:

Tips: Hvis det ikke går med Eika, så kan den sendes med ekspressbussene. Du må bare ha noen som leverer den på bussen, og du må hente den der bussen stopper. I Arendal er det på Harebakken (ved E18), og i Grimstad er det ved Betania (nær Statoil ved E18). Koster lite å sende med bussen, og kommer ned på ca 4 timer. @Pequod

Eksempelvis med Konkurrenten: https://www.konkurrenten.no/informasjon/kan-jeg-sende-pakke-med-bussen/#/reise

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Grand Banks jr skrev On 28.5.2020 at 21.27:

Tips: Hvis det ikke går med Eika, så kan den sendes med ekspressbussene. Du må bare ha noen som leverer den på bussen, og du må hente den der bussen stopper. I Arendal er det på Harebakken (ved E18), og i Grimstad er det ved Betania (nær Statoil ved E18). Koster lite å sende med bussen, og kommer ned på ca 4 timer. @Pequod

Eksempelvis med Konkurrenten: https://www.konkurrenten.no/informasjon/kan-jeg-sende-pakke-med-bussen/#/reise

Vis hele sitatet  

Takk for tips, @Grand Banks jr, det hadde jeg ikke tenkt på! Det var jo den bussen jeg hadde tenkt å ta fram og tilbake selv!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...