Pequod Startet 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2020 (redigert) Hvis noen skal ta denne ruta, enten via landjorda eller i en båt mye raskere enn min, så ta gjerne kontakt! PCen min har sluknet, og ny venter på meg på jobben i Oslo. Jeg trenger den senest søndag kveld for å kunne ta gjemmekontoret i båten de nærmeste to-tre ukene... Noen som skal den veien og kan plukke med seg den i Oslo sentrum? Redigert 28.Mai.2020 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bonus Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Mener @Eika som har en båt som går noe fortere (60-70 knop) enn din, snakket om en tur innom Aker Brygge ila. helgen ... Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Bonus skrev On 28.5.2020 at 19.37: Mener @Eika som har en båt som går noe fortere (60-70 knop) enn din, snakket om en tur innom Aker Brygge ila. helgen ... Vis hele sitatet Hvor er det @Eika holder til da? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guest Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Jeg holder til i Kragerø, skal Oslo - Kragerø imorra Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 (redigert) Eika skrev On 28.5.2020 at 20.28: Jeg holder til i Kragerø, skal Oslo - Kragerø imorra Vis hele sitatet Når skal du tilbake? Er i Vallle nå. Sender deg en PM. Redigert 28.Mai.2020 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guest Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Da hørte og så du oss Kansje? Passerte på utsia Valle for en halvtime siden i 70+ Vet ikke når vi kjører tilbake i morra :/ skal høre med han andre Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Eika skrev On 28.5.2020 at 20.44: Da hørte og så du oss Kansje? Passerte på utsia Valle for en halvtime siden i 70+ Vet ikke når vi kjører tilbake i morra :/ skal høre med han andre Vis hele sitatet Det tror jeg faktisk at jeg gjorde ja! Hørte en lyd som uten tvil var fra en båt som gikk adskillig raskere enn mine maks 17 knop! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guest Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Tipper det så sånn ca sånn ut ? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Eika skrev On 28.5.2020 at 20.48: Tipper det så sånn ca sånn ut ? Vis hele sitatet Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Grand Banks jr Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Tips: Hvis det ikke går med Eika, så kan den sendes med ekspressbussene. Du må bare ha noen som leverer den på bussen, og du må hente den der bussen stopper. I Arendal er det på Harebakken (ved E18), og i Grimstad er det ved Betania (nær Statoil ved E18). Koster lite å sende med bussen, og kommer ned på ca 4 timer. @Pequod Eksempelvis med Konkurrenten: https://www.konkurrenten.no/informasjon/kan-jeg-sende-pakke-med-bussen/#/reise Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Pequod Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Grand Banks jr skrev On 28.5.2020 at 21.27: Tips: Hvis det ikke går med Eika, så kan den sendes med ekspressbussene. Du må bare ha noen som leverer den på bussen, og du må hente den der bussen stopper. I Arendal er det på Harebakken (ved E18), og i Grimstad er det ved Betania (nær Statoil ved E18). Koster lite å sende med bussen, og kommer ned på ca 4 timer. @Pequod Eksempelvis med Konkurrenten: https://www.konkurrenten.no/informasjon/kan-jeg-sende-pakke-med-bussen/#/reise Vis hele sitatet Takk for tips, @Grand Banks jr, det hadde jeg ikke tenkt på! Det var jo den bussen jeg hadde tenkt å ta fram og tilbake selv! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Da har jeg fått bekreftet at PCen er om bord på bussen til Kristiansand! Takk for tips fra @Grand Banks jr Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Grand Banks jr Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Flott! Håper det blir en god opplevelse, og at du kan fortsette i gjemmekontoret ditt ? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.