Båtsmann88 Startet 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2020 Tankmåleren i yamahainstrumentet viser full tank hele tiden. Kablene er riktig plassert. Når jeg skrur opp selve tanken og fysisk drar flotøren opp og ned gir den utslag på måleren. Når jeg skrur igjen så viser den igjen full tank.. Hva er da problemet? Flotøren som henger seg fast i toppen av staget? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Kan vel nesten ikke være noen annen forklaring enn den du nevner, alt er jo beviselig i orden. Flotør henger tydligvis igjen, står tanken veldig skjevt/ut av vater ? Prøv å surr fast flotør i nedre/tom stilling å se om den da viser tom tank. Sitér dette innlegget Link to post
Båtsmann88 Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Det kan jeg prøve! Lurt. Ser ut som tanken står tålig rett. Staget ned med flotøren ser ut som er i lodd også. Så er egentlig merkelig at den skal henge. Sitér dette innlegget Link to post
Nikk Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Har det samme instrumentet vist korrekt tidligere? Dersom det er et nytt instrument kan det være innstillingene som er feil. I det amerikanske markedet bruker de "motstanden motsatt". Du må i så tilfelle skifte posisjon på noen dip switcher på baksiden av instrumentet. Søk på "yamaha fuel gauge dip switch" og du får opp mange forklaringer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.