Arsenal1 Startet 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2020 Har en Jeannau 7,5 DC med vannklosett som lager en voldsom ulyd når jeg kjører båten, noen som har en løsning på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Hva slags dass er det du har, elektrisk, manuelt (fabrikat/merke), tømming rett til sjø, tømming til tank, hvoran tømmes eventuelt tanken, manuell/elektrisk pumpe, avsug fra land, fritt fall tømming over en viss hastighet? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Eureka Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Er nok helt vanlig. Lyden følger fra skroggjennomføringen, via en vannfylte slange, til toalettet. antar eneste løsning er å hente vannet fra en egen tank ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Eller å stenge inntakskranen fra vann til dassen når en skal dra på. For oss som "freser" avgårde i max 7knop, har jeg aldri hørt en lyd. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Arsenal1 Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Det er en manuell pumpe do med tank, jeg har stengt begge kranene men det blir en voldsom dure/vinelyd når jeg passerer 20 knop. Sitér dette innlegget Link to post
toxicwater Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 (redigert) Hei. La kranen til septik/vann stå åpen ved kjøring, kan holde med bare litt på gløtt. Skjer ofte hvis gjennomføringen havner akkurat i vannskorpa. ? PS. Husk å steng etter kjøring? Redigert 28.Mai.2020 av toxicwater (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.